Sunny Beach

Ja, 27 augusti bär det av. Förhoppningsvis blir det höjdpunkten denna sommar:)
Åker med Lilli Eddie Sanna Pato och Danne. Vill såklart att alla andra ska följa med, men dom har inte bestämt sig än. men jag ger inte upp, hoppas ännu!!!!<3 följ med!

Vi åker till Stockholm vid tiotiden med tåg, anländer till Arlanda kring.. ja nångång:P Vid typ sju går flyget och vi är framme precis så vi hinner packa upp, och sedan börja förfesten! Perfekt kommer det bli.

Hotell Jantra, ingår frukost och vi har balkong. Vi bor två och två. Och just nu är vi uppdelade
Eddie - Lilli
Sanna - Pato
Sofia - Danne
Men jag tror det kommer sluta annorlunda hahaha;)

I augusti är det typ 30grader där.. står det på sidan, man kan säkert lägga till några grader till det, hehu.
Och bara för att göra er ännu mer avundsjuk ska jag nu lägga in lite fina bilder från Sunny Beach och hotellet.




/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Nice :) Jag vill med, men har typ fan int råd om den kommer ligga på nästan 4000 spänn som det väl typ gör nu. Grrrrh

2008-07-18 @ 05:07:26
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0