voff

jag önskar jag inte skulle jobba idag. Känner mig absolut inte taggad till det. Men men, måste man så måste man!

Hade sjukt kul igår i alla fall. Dock finns det väl något man skulle kunna radera ur kvällen :D men det är väl så det ska vara. Julia<3 fick sova hos henne, det var myyyys.

Nu ska jag plocka in bär och äta melon. Försöka känna mig lite fräsh innan jag ska lukta matos.

Simon kommer hem imorgon , och alla ska ut imorgon. Men jag har bestämt mig för att vara nykter. Faktiskt. Jag hoppas verkligen jag kan hålla detta. haha. Måste skaffa mig självdiciplin. Det här går inte. Nykter helg ska jag ha. Punkt.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

MEN men, du kan väl ändå komma förbi och hänga? Snacka och ta en cigg! Tjingeling

2008-07-24 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0