well fuck off and die

trevligt igår. Grillning och vin och vänner. Sen blev det utgång som tyvärr var av största besvikelse, bara idioter ute. Typ. Och ingen hängde på de rätta ställena. svenssons? alltså plz omg. nåja. jag är inget att döma andra.

varmt väder idag, skönt. fast jobbigt när jag måste städa en massa, och har lovat städa S läga. SUCK. får ligga till tre då soltimmarna är slut och jag vilat upp mitt huvud. sen blir det städning för heeela slanten.

Måste fixa olja i bilen. Igår när vi skulle kolla davids läga, skulle jag parkera och var någon millimeter från bilen brevid, och david och lina börjar "OooUuUuu, nära ögat", varpå jag svarar kaxigt "jag är millimetersäker".. sen hör man DUNS, så har jag kört rakt in i muren. Bilen klarade sig, jag dog lite inombords. Sluta vara så säker på dig själv sofiasniperrrrr.

Och mitt huvud är fortfarande fullt av tankar och sådär. Jobbigt som fan. Känner mig gråtfärdig hela tiden juh. Det är ju kanske inte så kul alla gånger. Speciellt när jag "borde" vara lycklig. Ja, det är väl det man borde om man inte lever i krig, och man har åtminstonde en levande förälder, man svälter inte och man har älskvärda vänner. Då ska man inte klaga. Då är man bara ett whine-barn som inte vet mer om världen. so.. till mig själv fuck off and die

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0