what a day

ja jisses.
Hade sjuka drömmar inatt. Vaknade, gjorde frukost och skjutsade hem Simon. Sen åkte han till göteborg och jag till sjukan, för att ta bort gipset.
Faktiskt glad att ingen följde med (förlåt kicki) för det var det äckligaste jag sett. Houva! Smalt, blekt och hårigt. Wanna lick?
Nåja, skönt var det i alla fall. Men lite ostabilt och svagt ännu. Hoppas det blir bättre.

Sen kom lilli och eddie, spelade supermario, och sen åkte vi och grillade hos eddie med tove och daniel. Sen off to bio, såg mamma mia, så jävla bra <3 måste se den igen, kicki?;)

What a fucking summer. I promise you.. jag har gjort någon ande arg.. bad karma.
Men jag försöker överleva, antar att det som inte dödar härdar. Makes you strong.....

Och här är tredje barnet jag och simon adopterat, de två första har jag tyvärr ingen bild på

15 år och 58 cm! love you baby.

/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0