akuten och mormor

Ja, efter mitt jobb skulle jag hem och möta mormor, men tänkte "svänga förbi" akuten innan och kolla magen.
Så mycket med "svänga förbi" blev det inte. Fem (5!) timmar fick jag vara där.

Fruktansvärt var det, dom tog blodprov och jag höll faktiskt på att svimma - på riktigt. Jag blev alldeles vit i ansiktet, ville spy och fick inte fram några ord. Det var nog det obehagligaste jag varit med om fan... hjälp :'(

Fick i alla fall reda på att jag är superfrisk och inte har några fel i magen.
Om ni vill veta mer vad som hände, fråga om skåningen .. heheheheheh lol.

       

1. Hade tråkigt på akuten
2. det var min utsikt några timmar
3. fick ett år gamla tidningar att läsa iaf
4. ajaja, så ont så ont.
5. ja också min inkorg såklart.

KÄRLEK
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0