alltså bajskorv

Ja jag är sjukt klantig som stukade foten. Men att det skulle gå såhär illa visste jag inte.
Börjar värka i foten nåt jävulst och jag missar alla studenter, och jag missar jobb imorgon.
Ligger helt ensam, tycker synd om mig själv, har ont och gör inget.

fanskap.

Tänk ifall det är brutet, Hasse tyckte jag skulle åka till akuten imorgon ifall inte svullnaden gått ner.. vilket den inte gjort alls hittils.
Detta skulle ju bli bästa sommaren ever.. just nu känns det som sämsta..

fan fan fan (som thåström skulle sagt)
cut cut cut (som lilli skulle sagt)

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Magda

Shit lät ju int bra! ...Du får höra av dej imorrn hur det känns! Om vi ev. ska hitta på nåt lungt på kvällskvisten.. Men hoppas verkligen int nåt är brutet...Fiiifan.. Kram!

2008-06-12 @ 21:29:43
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0