bajsorvar

Nu vart jag sådär deprimerad igen!
Mycket whine de senaste inläggen.
Men jag blir så ledsen när jag känner att jag missar så mycket. Tänk bara en sån sak som att dansa runt midsommarstången på midsommar? Eller dansa på krogen? ELLER ATT ENS GÅ PÅ KROGEN? Att köra bil? Åka ner på sporthallen och bada? Se massa bra band? Jobba ihop 1000 kr på två dagar?
till exempel.

fan, fan, fan. får helt panik !
så jävla tråkigt och fult. vill bara ta bort deeeet!!!! :'( vill bli bra igen. om det åtminstoden kunde varit armen.....
crycry cry FUCKING CRY.

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: ed

Nope, har inte sett den - ska tanka.. vet asmånga jag ska tanka nu xD men du ska se boondock saints, asbra! :)

2008-06-18 @ 10:11:59
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0