bloody sundays

Ja, nu börjar magen komma lite iform sen midsommar haha^^
Imorgon får jag byta gips, yeeey. Längtar efter det jag! :) Fast det är så tidigt på morgonen bara, buhu.

Vilken härlig midsommar det var, blir ju aldrig som man förväntat sig men det var riktigt mys tycker jag. Förlåt Kicki att jag itne hjälpte att städa. Jag drog på efterfest hos Simon. Fast det var lite missär eftersom jag gick på kryckor haha. Satte mig brevid en sovande magda och drack öl bara hehehe.

Mina skivor vart sjukt dissade i fredags haha. Någon satte igång några andra, så mycket uppskattning för mitt slit haha, nädå.

lägger upp bilder snart.

peace
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Magda

Haha, jag ska alltid somna på efterfesten :D Men blev lite segt där innan du kom... Och jag blev less... Skönt att bara ZZzzZZzz..

2008-06-22 @ 17:44:15
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: Magda

Var trevligt på festen, men fan vad panik jag fick när jag trodde nån tagit min väska "Nån jävla tattare har snott min väska!!!!!!!" HAHAHAHA... :D

2008-06-22 @ 17:57:18
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0