dagen

sofiasniper aka klumpfoten hahah ^^
nice.
har varit med kicki och julia idag, ätit massa onyttigt, åkt bil och så<3
vi planerade lite midsommar, kommer nog bli mys. hoppas bara på bra väder.

har försökt fixat massa music nu ja. blir nog bra hahah^^

Åh, vill köra bil, spela 21 och bada. Vill på peace and love, gå på ken ring och bli brun om bena.
gråter lite varje dag inombords över vad jag missar. men med alla underbara vänner så missar jag inte så mycket<3 kirra en rullstol snart kanske allt blir bra hehe.

nu trött
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag har 2 tävlingar på min blogg.

hoppas du vill delta

om du inte redan gör de

kram emma



www.enlitentax.blogg.se

2008-06-17 @ 23:55:02
Postat av: Anonym

har lärt mig hur man fixar rullstol!! så vi ska göra det snart :D /Tovis

2008-06-18 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0