DUDE, where is my car?

Den ska jag tanka och se idag tror jag. Har velat sett den aslänge, och alla säger den är bra.
Varför har jag inte sett den? Knäppt ju.

Var på citygross med Linda, kul å se hennes tryne igen. :)
Köpte salami, vindruvor och tranbärsjuice.. ska dricka upp den idag och se om det blir bättre.. hehehe. ja.

Spelat lite cs har jag också, inte gått så jävla bra inte. Men men.
Sen var Kent förbi här och lämnade ett brev och jag gav iväg nyckeln till lägenheten. Lite dumt för jag har lite grejer kvar men dom ska hyra ut den imorgon och det är ju ingen panik över grejerna så .. :)
Berättade om Tesla för han, han vart jätteledsen. Precis som jag är, varje dag<3 Tror fortfarande jag ser henne överallt. Hör henne. Och vill bara ta på henne, en sista gång.
Varför hade jag fönstret öppet den natten? Fan... fan ... FAAAAN.

Tre veckor kvar (EXAKT) tills gipset är borta. Tror det kan gå ganska fort. Hoppas det i alla fall.

peace out
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Den är rolig :)

2008-06-30 @ 18:21:50
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0