fans jävla bajs då

Det var ju inte en så bra match igår inte.
nej jag var helt säker på att vi skulle vinna men TJI FICK JAG . haha. Jävla sovjet, skjut dom bah ^^

Drack lite bira hos Linda till fotbollen, det var jobbigt att krycka sig upp för alla hennes trappor.. pust. Men jag klara't
Hon försöker få med mig till Peace and Love och Tove har ju kirrat en rullstol nu, så.. vi får se!

ÅHH LYCKA<3 fick kallelse till ny röntgen på måndag!! WÖÖÖH. byta gips då, hihi ^^

BRÖL. sjukt less nu haha. you know why. Drama drama och åter drama. Herregud, kan inte alla bara fucking slappna av och ha lite roligt? herremingud. Aja, får fan sluta med det här att finnas, jag drar åt mig intriger tror jag .

Men imorgon är det midsommar och då ska jag ha sjukt kul varesig någon vägrar eller håller med. Har brännt fyra skivor musik nu, kung det kommer bli ju!!!!
Ses imorgn, lovers

kärlek&fred
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Magda

Jag + öl + midsommar = Ingen ska få förstöra min kväll. Full och glad ska jag vara!

SAMMA FÖR DEJ! Skit i alla intriger och idioter. Det ska jag...



Blir KUNG imorrn!

2008-06-19 @ 20:23:02
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: tovis

haha har du nån spelare dåååå?



jag tror vi borde lämna tillbaka rullstolen innan peace and love. förlåt, ska inte förstöra det roliga, men den skulle nog dö där :P fast du skulle få bra platser, de brukar väl ha ramper för invaliderna :D

2008-06-19 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0