foten

Ja vilken kväll.
Fotboll och sverige vann, helt otroligt !! Kalasbra
Fortsatte ner mot krogen, hade astrevligt och allt, skulle på efterfest hos simon och precis innan vi ska gå till taxin möter jag Johan Martinsson, och vi kramas och faller så illa att jag stukar foten och han fick ett slag i huvet.
Illa.

Fick skjuts av några schyssta grabbar, till Simon. Där låg jag halvt invalid och hade ont, somnade tillslut. Och sen kom mamma och hämtade mig.. Sen har jag bara legat. har stört ont. Och jag som skulle på Toves student, och jag skulle ut ikväll, och jag skulle på eddies student imorgon. ska jobba på fredag.
Vet inte hur allt ska gå

Fick i alla fall låna kryckor av Simon så jag kan ta mig någonstans, taack för det.
Ska lägga in bilderna från igår snart.

Måste bara vila foten en stund till.
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Vilken tid tar han studenten? Hör av dej om du har lust ifall det är efter 12. För jobbar till dess, men hakar gärna på sen :) Kram!

2008-06-11 @ 17:40:45
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0