god morgon!

Finvädret är här igen, jag har dragit på mig bikinin och ska lägga mig ute på baksidan och sola. Önskar verkligen bara att magen var bättre;/ Gör faktiskt ont fortfarande.
Men när dom sagt att det inte är fel på mig, känns det som att jag inte "får" ha ont, som att det är bara inbillning.. GAH.

Sugen på att festa ikväll också faktiskt. Men som sagt, magen är inte på topp så vi får la se.

Fick superbra kanonbästa present av Julia igår - ett eget steamaccount!!
haha, alltid levt på andras. Hon tyckte det var dags att växa upp och gav mig ett. Anledningen till att jag fick det i förväg var för att hon vill kunna spela med mig hihi.

ha en toppendag vänner och bekanta
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0