hahaha igår

Ja, sjukt kul kväll. Fast slutade lite i missär. Drog hem till Magda när irish stängde, där kicki och olle höll på och magda och olle höll på. (förlåt)
själv var jag dötrött och la mig för att sova, men det gick inte för sig, då ringde kicki taxi och jag gick ut och fick upp det jag druckit under kvällen. haha. galet. men man mår ganska bra idag ändå! tack mina vänner för en schysst kväll.

en gubbe på irish igår
gubben: "mummel mummel"
jag: "vem pratar du med?"
gubben: "Nääe, tänkte bara höra om någon av er runt bordet vill ha sex"
jag: "nej, tack. du ser ut att vara lika gammal som min pappa, usch"
gubben: "jaha, man kan ju fråga i alla fall"
vider haha.

sen var det en jävla brat som jag råkar ha sett några gånger ute och hånat sönder, han kom fram, slickade mig i örat och gav mig sitt nr, thx dude! i will call... NOT! hahahah.

aja, ner på city nu!!!
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Olle, olle... Det är många Olle! Folk tror säkert att det är samma människa. Haha ^^. Ses ikväll :)

2008-06-07 @ 15:39:11
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha, jaaa. man blir ju förvirrad själv också! vafän.

ikväll ska det supas hahah! ses på ett tag

2008-06-07 @ 16:28:08
Postat av: kicki

schyst att du får det att låta som att vi höll på med samma Olle ;p haha.

2008-06-09 @ 12:45:33
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0