HEJ

Idag mår foten kanon, jag går på den och det märks inte ens att jag stukat den...
i wish.
har ont idag, lite överallt. Men det här med en stukad fot börjar verkligen gå mig på nerverna. Jag vill inge mer:( Ligger och glor på film och foten blir aldrig bättre...
plus allt annat också.
det gör ont idag, idag smärtar det lite varstans. och det går inte över, inte nånstans. ontontont.

jag vill inte att folk ska höra av sig, för jag vill inte veta vad jag missar. jag vill bara ligga här, tycka synd om mig själv och låta all smärta rinna av. för det gör den.. såsmåningom... eller?

kärlek&rikedom
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Då kan du vara glad att jag inte har nåt roligt att berätta då :P Fan ska ta och slagga på soffan till 16.00 nu..Då fortsätter jobbet igen, hujjah. Kram på dej!

2008-06-14 @ 14:13:44
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0