jadu

Vaknade och var helt säker på att svullnaden gått ner sig lite, och jag kände hoppet om att inget var brutet.
Så när jag klev upp lite gör det sviiinont i typ vristen, mer än vad det brukar, och så är typ tårna jättesvullna.
Vettfan vad som händer alltså.
Jag trodde nästan jag skulle kunna jobba ikväll också.. men det verkar inte blir så i alla fall.

Jag tror Gud försöker lära mig en läxa, men snälla, var liiite snällare än att det är brutet, för då kommer jag faktiskt seriöst typ ta livet av mig! GAH.

Nu ska jag gå och vänta tills mamma kommer hem, fråga om vi kan åka på sjukhuset, bara för jag vill veta.
sen måste jag ringa chefen och fråga ifall han har någon som kan hoppa in istället för mig..

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0