jag bryter tysnaden så alla kan få veta

2008-06-11
Jag drar till ----- imorgon så du kan glömma min hjälp, tvinga mig inte att byta nummer.

2008-06-15
Om du undrar över soffan så är den min. Vi är tillsammans skyldig min mamma 10000, så jag är snäll när jag stryker din skuld efter soffan, men vill du betala mer så är det ok. Sluta ring nu eller skicka fler sms, läser dom enda inte.

2008-06-23
Bara sluta. Jag är precis lika ledsen över tesla, men säg inget om att jag skulle dissrespektera det som hänt bara för jag inte vill dela min sorg med dig. Det är annars du som genom hennes död försöker finna en anledning att jag ska prata med dig.

och det är bara tre sms..
its hard being in a breakup.
speciellt när killen har gått waaaaay to far with this.. "i hate you"-thing.
Han fuckar mitt liv för tillfället.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0