jobb

skulle ha jobbat på Hasses jobb från åtta imorse, men blev inte så (skönt att sova ut). Så nu är det bara dagis som gäller, mitt favoritdagis<3 söta små barnen ska jag få träffa juuu.
Fast har ingen lust att jobba helt ärligt, skulle vilja åka ner på sporthallen och sola och bada egentligen, men men . Kanske får göra det efteråt eller så.

Alltså imorgon är det jag som åker på akuten, imorse när jag vaknade kunde jag inte stå upp för det värkte så i magen. Trodde ärligt jag skulle dö där ett tag, men jag lever ännu. Hoppas verkligen inte jag får så ont igen, speciellt inte om jag ska jobba nudå. GAH. Blir tokig!

Jaja, borsta tänderna och så nu då.
ha en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0