ken ring och saigon

YEAH!
Tog mig ner på stadshuset med hjälp av kryckor och Lina.
Förfestade lite i park, Lina vart för full och tänkte träffa en kille som hon kom på, bodde i katrineholm (sthlm typ). Så jag mötte Lilli och sådär.

MEN, när jag skulle pejja in mig så stod Ken där, vid entrén, pratade lite med han och så.
Sen ja, festa lite med dom och så. Yeh, dom var schyssta båda två. Vart fett glad xD

(nu är jag nästan lite cool som eddie som träffat backyard!!!)

kan leva lite på detta ett tag...
träffade "Zlatan"-killen igår också. Fick hans nr om jag minns rätt:)
får väl höra av mig till han nåt, han var rolig juu

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: ed

måste nog säga att du är lite coolare, du festade med dem ;b jag snackade bara, skönt för dej.. som har fått mycket skit nu.

2008-06-26 @ 15:41:51
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: lilli

"skönt för dig" hahahaha :p det var kul ;p

2008-06-26 @ 17:07:26
Postat av: tove

hur många år fyller du lilli? fem?

2008-06-27 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0