mother fucker

Så jävla uttråkad som jag är nu, kan man nog inte vara!!
Pissbajsfot! Ofta vara svullen som en fotboll. Kan någon tala om för mig när jag kan börja gå på den igen?
Just nu ligger jag bara i sängen med massa kuddar under foten. Fifan.

GRATTIS till Lina som kom in på skolan i Karlstad. Micket glad för hennes skulle, dessvärre jobbigare för mig som inte får bo granne med henne längre. Men jag lär kanske också flytta i höst så... skulle väl ändå bli såhär ;/ GRATTIS GRATTIS i alla fall.

Nu ska jag fortsätta titta på Greek, tycka jävligt synd om mig själv och vänta på chipsen och chokladen mamma lovade fixa...

   

det var en rolig kväll till en början i alla fall.. thihi

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Nej du fåt int flytta härifrån! :P Norge-jobb du funderar på eller? Tror ju jag ska uppehåll med studierna i höst, men vete fan vad jag ska göra, hehu.

2008-06-12 @ 18:24:44
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0