Musik

Vaknade ganska glad ändå idag, hoppade till datorn och fortsatte med midsommarmusiken.
Börjar komma upp till två tre skivor nu, och det lär ju behövas på en så lååång kväll.

Och ikväll är det Sverige Ryssland, lite press att vi måste spela oavgjort. Kommer bli en sjukt bra match tror jag.
Undrans vart vi ska se den bara, tänkte ju dricka lite bira till liksom. Hm.

Idag ska jag duscha och blåsa håret, det är jobbigt må jag säga. Massa plastpåsar på benet och försöka komma in i duschen. Nåja, skönt ska det bli. Och idag ska jag orkar blåsa håret så jag slipper bajs-lockarna!! wiie.

Drömde att jag var gravid i andra månaden inatt.. hade en pytteliten kula på magen.
Det mest lol var att när jag kom på att man inte fick dricka alkohol när man vara gravid så fick jag panik och ville göra abort. Vem som var pappa kom aldrig på tal i drömmen, så det fick jag inte veta.

Nu känner jag för att stoppa i nya batterier i kameran och ta lite bilder, få såna på sistonde. Nån kanske önskar en bild på gipset?
IoouuUUu fetish?

KÄRLEK
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Hahah :D

2008-06-18 @ 16:20:31
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0