Negative!

Mm, just nu är det många negativa inlägg i rad. Men förstå mig också..

Fick sms av Linda som just anlänt på Peace and Love.
FUCK.
Skulle följt med i alla fall. Jag menar, kul att bara stanna här hemma och grina framför datorn. Jävla fitta. Varför är jag så jävla korkad?!

Sen är det Ken på stadshuset ikväll, men ingen vill gå. Ja nämen, denna rooooliga sommar kan ju fortsätta.. verkligen. Bara fortsätt. För det är ju verkligen kul...

Vill bara få skratta. Utan dåligt samvete.
Vill bara ha kul. Utan att känna mig invalid.

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Om jag int sku jobba tidig morgon imorrn..så hade jag kunnat haka. Men orkar nog int, är rätt slutkörd. Ah, jobb till 12 imorrn och ledig fredag! Jisses! Känns great, fast piss att jobba helg IGEN!

2008-06-25 @ 17:36:44
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0