ojojoj

dagarna bara rusar iväg. hinner inte riktigt med mig!
igår var jag och fikade hos Sofia Nilses, det var mys! Tråkigt att inte alla kunde komma men ändå :)

Sen täntke jag sova eftersom jag inte sov så mycket natten innan, men då vart det att hyra film med Magda och Olle. "the ex" tror jag den hette, ganska dålig men rolig ibland haha.

Idag har jag inte gjort mycket, tänkte sola men duschade håret istället hahah^^
Fan, magen blir inte bra av de där pillrerna, mår svinilla nu. Hoppas det går över snart! Annars måste jag fan åka på akuten.. typ.

SNART fyller jag år. På söndag ska jag i alla fall ha kalas med fika! Hihi.

PEACE
/sofiasniper

headbangar till: Jedi Mind Tricks - Pity of war interlude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0