okäääääääääääääääej

nu skulle jag faktiskt vilja ta en vass kniv och skära mig hårt i armen. sen blöda jättemycket och visa mina vänner att jag mår dåligt!!!
nä, det är inte sant.
däremot skulle jag vilja slå mig själv lite i huvet så jag kanske bankar in lite vett fan. Jag verkar ju faktiskt helt dum i huvudet just nu.
Man vet aldrig vad som är bäst för en själv, visst? eller vet alla det utom jag? kukuk.

Grinade igår för första gången på.. ja, vet inte hur länge. det är tärt att grina. speciellt när man inte riktigt vet varför.. det bara kom. kände mig nog lite ensam tror jag hehhehe. jag och mitt enorma behov av att alltid göra något. får panik av att bara sitta hemma jaah. hahaha. nåja. sån är jag, bara acceptera jao.

HF
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0