trött och less

En vecka sen jag gjorde bröt foten
Två dagar sen jag gipsade.
(ca)sex dagar tills jag får byta gips.
Fyra veckor och fem dagar tills jag får ta bort gipset.

Och idag gör det lite ont i foten faktiskt. Ajaj. Har nog sovit konstigt tror jag.

Haha, klockrenaste igår
"Men du har säkert hoppat från ett jävla fönster"
you wish darlin'

fatta hur seg och jäsig man blir av att bara vara inne och glo in i datorn.. 
när jag fått byta gips ska jag hänga på solariet och på baksidan och pressa på brännan. Snygg bränna med ett knallvitt ben, haha. 

Well, sjukt less jag är, och det har inte ens gått en vecka med gipset.. GAH

/sofiasniper 

Kommentarer
Postat av: ed

det kommer gå bra detta! vi kommer hjälpa dig igenom denna tuffa tid!

2008-06-17 @ 23:27:24
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0