å en gång till

jag uppdaterar för tredje gången idag, inte illa......
Blev som jag trodde, ingen bio. Istället har jag frossat popcorn och nu ska jag hugga in på chokladen. Micke* är däremot nyttig och äter fiskgratäng. Har spelat cs hela kvällen som den noerd man är. HEHE.

På måndag klockan åtta åker Micke* till Tallin och kommer hem onsdag. Dagen efter åker jag en vecka till Gran Canaria. För den som inte kan räkna, kan jag meddela att det blir tio dagar utan varandra.... och för mig, två dagar av hopplös uttråkning utan en arbetslös livskamrat som vill spela cs med mig hela dagarna. Det finns bara en utväg, hoppa från alnöbron....

så jag antar att detta är mitt hej då
fred och kärlek till just dig.
/sofiasniper

*Micke är min p-vän

Kommentarer
Postat av: dö inte

PUUUUUUUUUUSS?

2008-03-02 @ 00:00:36
URL: http://thelifeoftove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0