cry me a river

Sörj inte allt för mycket kära vänner, sniper är tillbaka om en vecka. Lite brunare och lite fräschare. Jag lämnar då över Gran Canaria och Puerto Rico till Linda, som kommer dit samma dag som vi åker hem. Have fun.

Jag önskar också min kör lycka till på konserten på söndag, jag hoppas det går superbra. Tråkigt att inte kunna vara med, meeeeeeen jag väljer gc före, sorry!

Det mest sorgliga och jobbiga är att lämna min p-vän. VI har inte varit utan varandra såhär länge förrut, inte utan telefon i alla fall. Och ja jag har ju telefon (jag är inte stenålders) men den är ju som sagt lite knäpp så man hör inte vad jag säger när jag pratar i den. Plus att det är dyrt att ringas utomlands. Så all min kärlek och saknad går till Micke <3

Off we go. ses om en vecka
glöm inte att älska
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tovis

vadå, finns det inga dtorer alls därnere elleh? Puss?

2008-03-10 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0