ding dong

Plötsligt kände jag en irriterande känsla i kroppen och måste få skriva ner det.

Jag unnar alla unga bloggtjejer all framgång och så vidare. Men varför blir det så att så fort någon inte håller med blondinbella (eller någon annan bloggare), så är dom plötsligt missunnsmma? Vad är det om? Kan man inte bara ha olika åsikter eller tycka att bloggen är skit, utan att vilja förstöra flickors framgång?

Jag tycker personligen att Blondinbella inte borde tjäna pengar på sin blogg! Inte för att jag inte vill att hon ska bli framgångsrik, utan för att jag tycker det står så mycket skit i den, och hon skriver saker som inte stämmer överens med verkligheten. Och jag kan inte förstå vilka stora företag som vill sponsra sådant.

WELL. Jag är inte dummare än så, än att jag förstår att allt handlar om pengar, jämt jämt jämt.
Cash is king
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0