friday

Såg någon "debatt" igår på kanal ett? Det gjorde jag!
Själva debatten finns det ju inte så mycket att säga om, att sätta en politiker som Maria Wetterstrand mot en bloggerska på 17 år, säger väl rätt mycket vart nivån låg.
Sen har jag aldrig varit någon big fan av Ebba von Sydow (trots att jag ridit islandshäst med hennes far och mor haha!) men hon såg ju helt bortkommen ut, totalt blåst faktiskt!
Nåja, debatten var som sagt rätt meningslös och jag tog ingen speciellt seriös.
Det jag blir förvånad över i efterhand är hur Blondinbella verkade ta det mycket mer seriöst och skriver ett inlägg där hon dissar hennes motparter. MEN det roligaste är Federleys inlägg där han försvarar Blondinbella mot alla "vänsterbloggare" som går till attack mot en stackars tjej som är så framgångsrik, som hon är?
Han läser då uppenbarligen inte hennes blogg, för han försvarar ju inte de personer som Blondinbella går till attack mot.

Nej, usch, jag säger det igen, jag skäms över att vara svensk, jag står inte för det samhälle vi byggt upp. Och när jag ser på blondinbella, så skäms jag över att vara tjej!

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0