god morgon

Hoppas du mår bra, jag gör det i alla fall!

Drömde om Vincent (Pontare) inatt.
Det kan ju inte vara lätt att vara Roger Ponares son, och försöka göra sig känd. Inte för att det är något fel på Roger Pontare, snarare tvärtom, gillar "när vindarna viskar mitt namn" och hans norrländska. Men ändå.
Efter drömmen wikade (=sökte på wikipedia) om Vincent. Han har kommit trea i RAP-SM!!! (???), har bott granne med Jonte i Ramsele (jonte nämndes inte på wikipedia), har ett ex som heter samma som jag fast med annan stavning.
Ja, så nu vet ni.

Där är han och jag förresten :
http://youtube.com/watch?v=I0pP--qbUeU&feature=related

love
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Vincent

hey love

2008-03-26 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0