god morgon

Idag är jag vaken tidigt (för att vara jag!) Ska jobba klockan tio... till sex!! Har nog aldrig jobbat ett så långt pass, är det jobbigt eller? Tyckte tiden igår gick ganska fort ändå.

Har fan inget vettigt att skriva idag. Ikväll ska tjejerna har tjejmys och supa men tror inte jag kommer åka dit, blir väl som igår då, bara jobbigt att sitta nykter och trött och dra ner stämmningen.

Haha, första gången vi (=jag och linda) träffade Jonte så var vi nyktra och kom till en fest han var på. Han och hans vän dissade oss för att vi var nyktra och tyckte praktiskt taget att det var lika bra att vi inte var kvar för att vi drog ner stämningen så mycket. Nåja, sen ville han ta oss till Kebabcity så det jämnade väl ut sig.

fred
/sofiasniper


vilsna i göteborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0