godmorgon

Ja nä, det blev inte nykter igår, dock inte speciellt onyktert heller. Bara lagomt socialt och lagomt för att inte köra bil. Så nu är jag på väg att hämta bilen, ska ta stadsbuss och usch vad jag hatar det. Väldigt dyrt, otrevliga busschauförer som alltid vill att man ska betala vuxenbiljett, jobbiga människor på bussen ... ja kollektivtrafik helt enkelt.

Nåja, ska väl hinna slänga i mig lite yougurt innan jag hoppar på bussen. Ska också lämna in min mobil på reparation idag, den är lite glapp.

Appropå att jag har ord på hjärnan, har jag nu fått ett nytt ord.... tentackler !? jag säger som du, vad har jag för hjärnskada?

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0