gråter floder

Min p-vän har ju som bekant övergivit mig nu och här sitter jag nyduschad och luktar gott, men ingen som vill lukta på mig:( Han hör nästan inte av sig heller. Eller jo, han skrev ett sms, där han uppmanade mig att lyssna på en Ken-låt. Jaa... det är min Micke det (a)

Ska iväg med mamma och leta laddare så man slipper ladda mobilen i bilen. Sen ska jag nog dränka mina sorger i alkohol ikväll, haha. Nämen vi ska spela guitar hero, njuta av livet och snackelisnacka. Om ingen sviker mig nu då.. ?

Isånnafall tar jag till counter-strike.

Blåsa håret nu
pussipuss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Pajen var god! Ikväll firar vi sportlovets härkomst!

2008-03-04 @ 02:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0