HEJ..

alla.
Jag äter choklad och är kissnödig.

Hämtade ut p-piller idag "Vet du hur du ska använda dom?". Kan man annat än stoppa dom i munnen? Jag förstår inte! Okynnesshoppade en keps och hittade en tröja för 500:- är det värt att köpa den ?!! *sNåLjÅp*

Sa hejdå till Annelie, vi tog det kort så vi slapp grina, det gick bra. Visst kommer jag sakna Annelie, men mest är jag nog avundsjuk på att hon törs vill och kan. Hon är underbar.

en slängkyss till alla skratt girlsen bidragit till idag. (haha vad patetisk jag lät där, men det är sant. jag älskar att få skratta! och jag kan inte annat än skratta med dom, och jag har varit med dom hela dagen! great)

xoxo
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: k

jag vill också vara med och skratta med er! (a)
faaan vad du är kissnödig ofta ;p hahahaha

2008-03-19 @ 23:48:10
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0