here we go again

En kväll när vi gick in till Puerto Rico centrum, lite halv lullig efter en drink (eller två?) innan middagen. Då påminner Lina mig om vårat band vi hade när vi var små; "Soff-Line" . Väldigt internationellt tyckte vi nog. Hon började sjunga på några låtar vi gjorde och jag fastnade för en söt liten visa som vi gjort. Jag höll ärligt på att skratta sönder när jag hörde den...: kanske inte lika roligt för någon annan, eller om man är nykter, jag vet inte ... men roligt var det

"Ska det vara en kvittrande fågel? Ska det vara en kvittrande papegoja? Och gula vingar ska den ha.......... jag ve-et att vi ses igen"

Jag får lite panik när jag pressat en vecka och fått en lagomt fin brunfärg, för att sen återvända hem och redan samma kväll hemma, flagna sönder. Stora skinnbitar faller från min kropp... hur mycket jag än smörjer (hinner blekna bort innan pärlan är hemma)

Nu är jag faktiskt dötrött och förvånad att jag lyckats hålla mig vaken. Jag och Micke ska fortsätta se debatt-program nu hahah. Ska se ett då Dogge tydligen gett fel bild av Kuba, intressant.
Sen alla mina vänner jag inte hunnit höra av mig till, säg mig vad ni ska göra i helgen..? smsa vettja.

PUSS?
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0