Hockey

Timrå vann första matchen mot HV71, jag som aldrig ser hockey (typ) har ont i halsen efter allt skrikande! Herregud, ibland funderar jag på att bli coach, tror jag skulle vara jävligt grym... eller^^.. haha
Nr 50 i HV71, var en jäkla spjuver (vad nu det betyder men det lät bra) och skulle tacklas på alla, fula tacklingar. Han skulle jag personligen inte vilja möta ute en mörk kväll. Galen kille.

Jag har blivit en bloggnörd, usch. Jag som levde på lindas motto "vem fan ska bry sig om din blogg?".
Men jag kan inte slita mig från alla bloggar. Disskuterade Blondinbella i lördags och Kicki sa något klokt:
"Fast det mest tragiska är ju att folk runt om i Sverige sitter och pratar om henne så mycket som vi gör nu"
Då skämdes jag. Jag vill inte bry mig......!!!11


DET HÄR ÄR JAG, NÄR JAG INTE BRYR MIG!!!

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0