hör alla fåglar sjunga glatt

GOD MORGON MITT HERRSKAP!!
Jag har en p-vän som är förkyld, eller på-väg-att-bli. Ojoj, det är frukost på sängen, daltandes och sånt som gäller nu alltså! Men det överlever jag, jag känner mig pigg och glad idag. Vet dock inte varför (?!)

Fortfarande står min resväska ouppackad i hallen, det är typ min specialité (att inte packa upp, alltså ALDRIG!). Men jag får lite ångest, för det är ju kläder jag inte kommer kunna använda förrän om några månader som jag ska stoppa in i garderoben alt. tvätta.

Kunde inte somna inatt heller, kliade sönder överallt, plus att det är typ 100grader i denna lägenhet på natten, förstår inte varför temperaturen höjs så jävligt just när man ska sova och vill ha det lite svalt.

Önskar jag vaknade upp av vågorna som slår på stranden, sol som står högt upp och en värme som inte är nådig. Men tjaa.. snö regn och gråa moln är väl kanske rätt okej ändå.... eller i alla fall som kontrast.

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0