jag är...

..kissnödig. Anteckna!

Gjorde pajer idag, för första gången. Dom blev goda. Men när jag skulle kläcka ett ägg var det dun på ägget?! :(
Fick också för mig att städa hela lägenheten... vilket jag gjorde, duktig Sofia. Fast jag kanske skulle sparat det tills imorgon, kommer ju vara sååå uttråkad dessa dagar utan Micke. (Alla som vill supa eller göra något annat kul... vad nu det kan vara haha, hör av er till mig snarast!)

Tesla (min katt) älskar när man bäddar sängen, hon kastar sig ut över täcket och... ja, rent ut sagt FÖRSTÖR när man ska bädda fint. Men jag älskar henne ändå. Hon hälsar förresten , där hon halvligger/sitter i sängen och väntar tills jag ska bädda sängen igen.... eller ge henne mat kanske?!

inget vettigt inlägg det här. haha.
love you fuckers
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0