jag säger hej

Ja detta jävla väder. Varför ska det snöa nu? Det kunde det väl få ha gjort på julafton istället. Som en vän sa till mig när vi disskuterade vädret, "nu är det ju typ bevisat att det inte finns någon tid, eftersom vädret förskjuts" . Inte ordagrant men något liknanade.
Jag väntar på Canaria-väder, men jag lär får vänta.... och vänta .... och vänta ....

Gud så meningslöst allt är när man är arbetslös. Första halvåret hade man ork att träffa folk, ta promenad, ja, göra saker (då var iofs bra väder). Men nu orkar jag knappt gå utanför dörren. Man glor in i burken dagarna i ända. Enda gången jag ska göra något, tar jag bilen (?!).

*vinkar*
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0