jamen ja

Igår var jag på domsaga för Lindas pojkväns band (Ragdolls) spelade. Tyckte det var dåligt att dom inte vann demo-inspelningen. Det gjorde det bandet vars pappor röstade mest, taskigt.

Nåja, vaknade kring ett och det var skönt att sova längre eftersom det blev en del alkohol igår och hyffsat sent. Jag ska ju liksom orka denna kväll också, HUR?!! För några år sen var detta inget problem, men jag är inget elit på att dricka längre. Det är tungt att inse, men jag har blivit äldre..... nu skriver jag inte mer om det! hejs

 

Appropå domsaga kändes det lite jobbigt att vara där, för man har ju som sagt blivit äldre. Det är inte längre som när man var femton, kollade på äldre band och drack. Nej nu är alla yngre och emos (?) och döseriösa. Jag skulle vilja spola tillbaka tiden litegranna....

peace
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0