lite senare

nu mår jag lite bättre. har fått i mig macaroniconcarne och toast. Ville egentligen ha tacos och choklad, men jag antar att inga affärer har öppet nu?!

Har spelat mest hela dagen, ganska roligt, fast alla är så kaxiga på internet.

Bllig städhjälp sökes, helst gratis! Lägenheten ser ut som ett bombnedslag (som min mamma skulle uttryckt det hehe), och man ser inte ens golvet. Alla tallrikar börjar ta slut för vi orkar inte diska. Så känner du dig manad att städa vår lägenhet så kan jag skänka dig en liten penning, eller så får du göra det gratis...om du vill...

GAME IS LIVE - står det. bäst jag skynda mig att ladda vapnet.

puss?
/sofiasniper

p.s. eh tove, du snackade nåt om hassela igår, vad var det om? haha d.s
p.s.2 bilder kommer upp snart d.s.2

Kommentarer
Postat av: tovis

vi får låna bil. varken max eller danne kan på onsdag (max ska mönstra!) men skit i dom, när vill VI åka :) jag ska ta reda på vilka tider jag har körlektioner... jobbar du på fredag??

2008-03-23 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0