Meningslösa måndag

Idag tog jag tag i saken och städade lägenheten, fast sen var dammsugaren sönder (ofta en dammsugare pajjar liksom!?). Men nu är den lagad och jag han dra några drag innan vi ska iväg på hockey (timrå är ju i slutspel).
Ni förstår inte hur äckligt det varit här. Man kan inte gå barfota, då har man en hel sandlåda under fötterna, fast det är inte sand, utan LORT, SMUTS, SKIT! Fyfaaaan alltså.

Jag älskar bilderna från Linas hejdåfest. Två filmer vart det också, en där Lina säger hejdå. Och en som ser ut som en riktig fjortisfest, kameran sveper över bordet där folk sitter med massa alkohol, och så spelas "Boten Anna" i bakgrunden, underbart.

Tog farväl av Lina idag, var på vippen att klämma fram en tår men då gick jag fort ut. Åtta veckor går fort... intalar jag mig själv. Hugas, så tomt det kommer bli.
Nåja som mamma sa, jag har ju Tove (och Sanna Lilli Linda Kicki, tillade jag + resten (ni vet vilka ni är) ). Parentes i en parentes, lustigt.

HEJA TIMRÅ (som förutom Hockeyn, inte har någon charm, inte som jag funnit i alla fall....)

peace out
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: jossan

tråkigt att städa, men skönt när det väl är rent:)

2008-03-24 @ 17:35:19
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Victoria

snygg blogg

2008-03-24 @ 17:36:15
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: /sofiasniper

jossan: så är det verkligen, så nu belönade jag mig lite med godis! :)

Victoria: Man tackar:D jag ska kika in på din :) du har säkert en minst lika snygg blogg!

2008-03-24 @ 22:42:28
URL: http://sofiasniper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0