morrn

Idag vaknade jag av morgonsolen, ganska härligt. Plus att jag vaknade inte av illamående eller huvudvärk, skönt. Så idag ska jag hinna utföra massa saker. Tvätta klart tvätten, städa upp i lägenheten, shoppa solisar, packa lite, bland annat. För imorgon bär det iväg till GC (gran canaria).

Min p-vän ringde just, men det är så värdelöst att försöka prata när han knappt hör mig, det blir som en monolog för han. Plus att han inte kan prata med mig så länge för då dör batteriet och då måste jag köra massa bil för att få mer batteri. Men jag kanske kunde låna en laddare av Lilli så jag kan fulladda den innan vi åker imorgon. Tack Gud.

Well, startar dagen med en gather nu. Sen ska jag promenixa till stan i vårvädret!
tjingeling
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0