oh fyfan

Idag önskar jag att jag vore nykterist. Usch och tvi, nu först har jag liksom tagit mig upp ur sängen hahaha. Inga ipren har vi heller. Fy satan va synd det är om mig just nu.

Det var i allafall trevligt igår. Vi skulle ha överrasknings-beach-hejdå-fest för Lina. Bara det att den lilla prickikorven kom för tidigt, så vi hann liksom inte förbereda allt!! JAJA, det blev bra i alla fall :) Nöjda och glada och massa tequila!
Imorgon ska vi också säga hej då, det är liksom inte värdigt att säga hej då när man är sådär full som vi var hhaah.

Nåja, cs blir det. Kanske bör jag duscha också, man luktar alkohol svett och dans, nä smuts är ordet. Förmodligen för att Lilli var med igår... Tack liksom

pusss?
/sofiasniper 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0