ohej

kissnödig igen, japp.
Tove lämnade just mig för skolarbete - förståeligt! Själv funderar jag vad jag ska göra nu, och i framtiden.
Tänk va lätt det hade varit om man visste vad man tyckte var såpass roligt att man ville jobba med det i framtiden. Jag menar, det ultimata jobbet måste ju vara något man tycker är så roligt att man anser det vara som en hobby, fast man får betalt.
Synd då att jag är en av alla de som inte har en jävla aning om vad jag vill göra... förrutom att åka utomlands ett tag, upptäcka världen, känna att det finns sjukt många andra vägar att gå än vanliga svenssonlivet :) öppna nya dörrar så att säga.

Nämen nu ska jag väl gå och kissa.

 <-- jag när jag upptäcker världen!

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0