Ojoj

Mycket som hänt, lite har skrivits.

Igår var jag i Hassela och åkte bräda, det var najs. Lite blåsigt men bra snö och fina backar. Sen skulle vi ha afterski i skönsberg och just som vi skulle börja dricka ringde Lilli och hade fixat extrajobb på Gina Tricot åt mig idag (+ lördag och söndag). Så det blidde inte så mycket av det där drickandet.

Men halsont och smärta från snowboardåkningen har jag stått och larmat och galgat kläder hela dagen. Och nu är jag på väg att åka på nästa jobb. Arbetssam dag med andra ord.

Tove vill att jag hälsar på i skönsberg ikväll, jag kanske kommer en sväng efter travet , men det ska vara nyktert:) En annan jobbar ju imorgon, haha!

OFF WE GO, sakna mig

peace
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0