puuh

Nu har jag gjort allt jag skrev att jag skulle göra nedan, förrutom städa lägenheten. Jag orkar verkligen inte. Och okej, jag har inte börjat packa än heller haha. Men min p-vän har ju faktiskt min resväska och kommer inte förrän 23.33 ikväll så där har vi ju anledningen.

Jag är helt slut och matt, förstår inte? Tove hjälpte mig genom dagen och hon måste tröttat ut mig. Hon har intensivkurs på körskolan och bara höra hur mycket hon får köra gör mig trött, att hon orkar :) imponerande!

Appropå att folk inte hör mig prata i min telefon så är det ett hemligt nummer som har ringt mig i två dagar nu. Jag försöker skrika allt jag har men den hör mig verkligen inte. Den ringer på skumma tider och jag hör en kvinna andas och folk i bakgrunden. (hur hör man att det just är en kvinna som andas? hahaha. men det är faktiskt en kvinna!) Snälla, säg vem du är , jag döör av nyfikenhet....

cs cs cs , rädda min kväll.
peace out YO
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0