puuuuuh

Helt slut i kropp och själ. tack som fan lilli som fixade detta jobb haha. Nä då, skämtåsido så var det asschysst! Behövde det verkligen. <3

De senaste dagarna har jag fått ett ord på hjärnan igen, gissa vilket ... PSYKADELISK (vet inte ens hur det stavas eller vad det är ... men det ligger och trummar på mina hinnor och jag mummlar det för mig själv flera gånger per dag, normalt)

Nu ska jag vila fötter ben rygg, ta en dusch, fotbad, äta och glo på film och SOVA! får ju sova en timme mindre inatt, dåligt dåligt. Nåja.

Tequila imorgonkväll hahaha, det kommer knäcka. eller kommer jag däcka . OBS, det var ett rim haha.

fred&kärlek&rikedom
/sofiasniper


Tove och jag i backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0