samson

Jorå, nu står man på benen i alla fall. Orkade inte tvätta allt, fick ångestattacker i tvättstugan och trodde jag skulle svimma. Jag är normal.

Min p-vän har inte hört av sig sen igår:( Man börjar bli orolig. Men förmodligen har han väl dåligt batteri eller något liknande. Känns som att killar i allmänhet inte är så nogrann med det här att ha mobilen i högra handen, eller att höra av sig kontinuerligt (stava?).

Ska träffa Elisabeth snart, käka och så. Meddelade att det fick bli nyktert, har ju en baksmälla som heter duga redan. Plus att jag ska upp tidigt imorgon. Suck hur ska jag hinna gör allt imorgon som jag tänkte göra idag? Det är dåligt att dricka, det är bara så! Jag måste verkligen sluta.

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0