schaarlek

Jani, nu ska två av mina vänner bort ifrån mig. Lina åker till Costa Rica som volontär i 8 veckor och Annelie åker tillbaka till Sydafrika nu i veckan, och kommer inte tillbaka förräns i december. Herregud, alla reser ifrån mig :) Jag skulle så gärna vilja våga testa något liknande, men just nu har jag varken ekonomi eller mod.

Det är alltför sällan jag förklarar för mina vänner hur mycket jag faktiskt älskar dom och hur mycket dom betyder. För mig brukar det komma fram i en msn-konversation, i något sms dåochdå eller på fyllan när man blir lite känslig haha. Mitt påsklöfte (?!) blir nu att påminna mina vänner hur bra dom faktiskt är, och hur bra jag mår utav dom! För det gör jag, utan mina vänner är jag inget.

Det kommer ju faktiskt kännas tomt när två av mina vänner åker iväg, man tar dom annars så förgivet.

fred&kärlek
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0